Guinness World Records 2012

Gamer's Edition 2012

Author: Craig Glenday,Guinness World Records Editors

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 9781904994756

Category: Computer games

Page: 216

View: 7248

Discover the mind-boggling scale of videogaming with the number-related facts at the top of every spread. Cinematic imagery and full-colour photos throughout, bringing the book alive. Each chapter explores a particular gaming topic in more depth, providing a deeper level of understanding.

Guinness World Records 2012 Gamer's Edition

Author: Guinness World Records

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 9781904994763

Category: Games

Page: 216

View: 7667

The Guinness World Records Gamer's Edition is now in its fifth edition. The ultimate guide to videogames, Gamer's 2012 is completely updated with amazing new records and the very best images from this year's top titles. There are also exciting news stories and fascinating nuggets of trivia detailing recent and upcoming developments in the world of gaming, along with Top 10 charts ranking the most impressive scores and achievements. Discover a dazzling array of essential facts and figures about record-breaking videogames and the highest-scoring players, along with fascinating quotes from the leading figures in the industry. There's also an entertaining taglines quiz that will test just how much you know about the games' stories and characters.

Guinness World Records 2019

Deutschsprachige Ausgabe

Author: Guinness World Records Ltd.

Publisher: Ravensburger Buchverlag Otto Maier GmbH

ISBN: 3473554650

Category: Juvenile Nonfiction

Page: 256

View: 7793

- Mit Spannung erwartet: Guinness World Records 2019 - Neue atemberaubende Rekorde - Ideales Geschenk für Kinder ab 8 Jahren und die ganze Familie Der Bestseller unter den Rekord-Büchern ist zurück: Das Guinness Buch der Rekorde fasziniert seine Leser mit den besten neuen Rekorden und den beliebtesten Rekord-Klassikern. Die größte Sandburg, der längste Slackline-Gang über Wasser, der höchste Basketball-Wurf, der am häufigsten von Auge zu Auge gerollte Fußball, die beeindruckendsten LEGO®-Modelle, der lauteste Apfelbiss - den Ideen und Themen sind in diesem Buch keine Grenzen gesetzt. Verrückte Einfälle, unglaubliche Fakten und spektakuläres Fotomaterial bringen Kinder und Erwachsene zum Staunen, Schaudern, Gruseln und Lachen. Ein Weihnachtsgeschenk mit garantiertem Wow-Effekt! Technische Voraussetzungen: Der Titel ist optimiert für die Nutzung auf Tablet-Geräten (Kindle Fire, iPad und Android) und über die entsprechenden Apps auf dem Smartphone. Reguläre e-Ink-Reader sind für die Wiedergabe grundsätzlich ungeeignet.

Guinness World Records 2013 Gamer's Edition

Author: Guinness World Records

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 9781904994954

Category: Games

Page: 216

View: 4037

The Guinness World Records Gamer's Edition is the ultimate and complete guide to videogames. The brand new 2013 Edition is packed full of the most up-to-date news, achievements and developments in the gaming world, illustrated with the best and most exciting imagery from this year's top titles. Complete with fascinating facts and figures and full features on the most popular games, the 2013 edition also includes gameplay tips and hints, retro facts from classic games and the results of our reader's poll on the top 50 most visually stunning games. Videogame characters battle against each other within the pages of the book with our new Face-off feature, while an interactive story feature and a videogaming quiz offer readers a unique way to interact with the book.

Guinness World Records 2010

Gamer's edition

Author: BradyGames

Publisher: Brady

ISBN: 9780744011838

Category: Games & Activities

Page: 216

View: 510

Lists records, superlatives, and unusual facts about computer and video games, and includes interviews with champion gamers, tips on play, and profiles of the best-selling games.

Guiness World Records 2013

Gamer's Edition

Author: Guinness World Records Editors

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 9781904994947

Category: Computer games

Page: 216

View: 6023

Guinness World Records Gamer's Edition 2013 is the complete guide to all things gaming. Check out the latest videogame news and achievements, see top characters face-off against each other and meet the newest gaming record-breakers, all illustrated with the best images from the year's top titles.

Zeige deine Klasse

Die Geschichte meiner sozialen Herkunft

Author: Daniela Dröscher

Publisher: Hoffmann und Campe

ISBN: 3455004350

Category: Social Science

Page: 208

View: 1843

Daniela Dröscher verfasst ein einzigartiges Porträt über soziale Herkunft, das überraschende Antworten gibt: auf Grundprobleme politischen Engagements, das Auseinanderdriften verschiedener Milieus, öffentliche Wahrnehmung und auf die Frage, warum Klasse mit so viel Scham besetzt ist (das gilt für die ganz oben und die ganz unten). Zeige deine Klasse beschwört ein Stück deutscher Geschichte herauf, das die politischen Verhältnisse aus einer radikal subjektiven Perspektive beleuchtet. Als Instrument dient Dröscher dabei ein längst ausgedienter Begriff, der der Klasse. War es für die Autorin lange selbstverständlich, alles durch die Brille von Gender und Rasse wahrzunehmen, hilft ihr Klasse die Unterschiede herauszuarbeiten, die Herkunft letztlich bedeutet und warum das Wir-Gefühl sich verloren hat. Identität und Schicht sind ihr zu wage. Von ihrer frühen Kindheit bis jetzt erlebt sie immer wieder Macht- und Ohnmachtsverhältnisse, die kein Wohlstand aufzulösen vermag. Hellsichtig in dem Blick ins Innere unseres sozialen Umgangs miteinander. Wütend über die Politikverdrossenheit unserer Gegenwart, entwaffend in der Offenheit, Unangenehmes zu benennen und berührend in dem Versuch, zu seiner Herkunft zu stehen und die damit einhergehende Scham nicht zu verheimlichen. Ein Buch, wie wir es seit Didier Eribons Rückkehr nach Reims über Deutschland ersehnt haben.

Immerjahn

Author: Barbara Zeman

Publisher: Hoffmann und Campe

ISBN: 3455005136

Category: Fiction

Page: 256

View: 3224

In der lähmenden Hitze eines Spätsommers beschließt der steinreiche Erbe Immerjahn, der Erlesenheit seiner Welt zu entfliehen. Er will seine Villa mitsamt der eindrucksvollen Kunstsammlung zum Museum machen. Doch bei den Vorbereitungen verstrickt er sich zunehmend in den Fäden seiner Liebes- und Lebensgeschichte. Statt unentwegt an der bevorstehenden Eröffnung zu arbeiten, wird Immerjahn von seiner Melancholie übermannt, und während der Sohn Olympisches Gold erschwimmt, offenbart sich Immerjahn, dass seine Frau Katka wohl seit Jahren schon seinen besten Freund liebt. So scheint ihm kurz vor der Ausstellungseröffnung nicht nur die Zeit zwischen den Fingern zu zerrinnen, sondern sein ganzes Leben. Barbara Zeman erzählt in ihrem Debüt von versehrter Männlichkeit und den Absurditäten eines ästhetisierten Lebens; prunkvoll und traditionstrunken, mit feiner Komik und berauschender Sprachgewalt.

Guinness World Records Gamer's Edition 2015 Ebook

Author: Guinness World Records

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 1908843713

Category: Games

Page: 216

View: 3460

Now in its eighth edition, Guinness World Records Gamer’s Edition 2015 Ebook is the ultimate guide for videogame lovers, perfect for reading on smart devices on the go. Whether you’re an avid fan of platformers, shooters, MMOs or racing games, there’s something for everyone, including interviews with industry experts, handy in-game tips and, of course, hundreds of amazing new records. In this year’s Gamer’s Edition, the book features a countdown of the top 50 videogames of all time, based on our readers’ poll. Be sure to check out where your favourite games rank. Also get the lowdown on all the latest hardware developments, from next-gen virtual-reality peripherals like Oculus Rift and Project Morpheus to who’s the reigning champion in the battle of the eighth-gen consoles: PlayStation 4 or Xbox One – place your bets now! But the Gamer’s Edition isn’t all about the games and consoles – it’s also a showcase of the most dedicated gamers in the world. Meet the chart-topping players who have completed games the quickest, earned the most points or collected the most memorabilia. Maybe they’ll inspire you to break a gaming record of your own…

Guinness World Records 2017 Gamer's Edition

Author: Guinness World Records

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 191056141X

Category:

Page: N.A

View: 6182

In this 10th edition of the bestselling Guinness World Records: Gamer’s Edition, get the latest facts and stats on your favourite games, plus a Star Wars special feature! Find sims, space shooters, RPGs, eSports, strategy games and horror titles, and a celebration of 25 years of Mario Kart. From League of Legends to The Legend of Zelda, it’s all here!

Lago Mortale

Ein Piemont-Krimi

Author: Giulia Conti

Publisher: Hoffmann und Campe

ISBN: 3455005470

Category: Fiction

Page: 288

View: 5667

Der erste Fall für Simon Strasser Inmitten der flirrenden Augusthitze träumt der ehemalige Polizeireporter Simon Strasser von nichts weiter als einem erfrischenden Bad im Lago d’Orta und einem Regenschauer. Doch dann entdeckt er auf einer herrenlosen Yacht die Leiche eines einflussreichen Fabrikantensohns. Simons alte Instinkte sind geweckt, doch an diesem beschaulichen See scheint jeder ein Geheimnis zu haben – das um jeden Preis gewahrt werden muss.

Guinness World Records 2015

Author: Guinness World Records

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 1908843705

Category: Reference

Page: 255

View: 1152

The world’s best-selling annual is back, with thousands of amazing new records, cool facts and awesome pictures! Ever wondered how far a dog can ride a scooter or who’s swallowed the most swords underwater Want to know about the latest sporting achievements, extreme bodies and cutting-edge tech Find the answers to these and many more mind-boggling feats in the all-new Guinness World Records 2015 eBook. What’s more, 2015 marks 60 years since the release of the very first GWR annual. To celebrate our diamond anniversary, you’ll find milestones of our classic records and how they’ve changed – or not changed – over time, plus a special feature just on diamond records. And if all that isn’t enough, you can download the new “See It 3D” augmented-reality app on another smart device to bring records in your eBook to life – just point it at designated records on screen and watch what happens! Compare yourself to the tallest man ever, squish maggots in our game, take a journey around the Solar System and much more.

Unnützes Wissen für Gamer

555 verrückte Fakten über Videospiele

Author: Björn Rohwer

Publisher: Loewe Verlag

ISBN: 3732008916

Category: Juvenile Nonfiction

Page: 144

View: 9093

555 verrückte Fakten zu Games, von denen du gar nicht wusstest, dass du sie kennen willst. Wieso trägt Mario eigentlich einen Schnauzbart? Wer ist Chris Houlihan und was hat er in einem The Legend Of Zelda-Spiel zu suchen? Sind die Geister aus Pac-Man wirklich nur vom Zufall gesteuert? Keine Ahnung? Dann finde es heraus! Videospiele stecken voller Geheimnisse und kleiner Anekdoten. In 555 Fakten werden geniale Easter Eggs aufgedeckt, interessante Geschichten aus den Entwicklerstudios enthüllt und witziges Insiderwissen verraten.Vollkommen unnützes Wissen, bei dem nicht nur Gaming-Fans auf ihre Kosten kommen werden! Unnützes Wissen für Gamer ist eine verrückte Sammlung lustiger Fakten rund um bekannte Videospiele und Apps – aktuelle Bestseller sowie Klassiker – und somit ein perfektes Geschenk für alle Gaming-Fans.

Unraveling Resident Evil

Essays on the Complex Universe of the Games and Films

Author: Nadine Farghaly

Publisher: McFarland

ISBN: 078647291X

Category: Games & Activities

Page: 248

View: 3563

"Resident Evil is a multidimensional, multimedia universe. The essays written for this volume will focus on this particular zombie manifestation and its significance in popular culture, cover a wide range, and discuss numerous issues. Among them are gametheory, the idea of silence as well as memory, the connection to iconic stories, posthumanism and much more"--

Skurriles Gaming-Wissen

Verrückte Fakten Aus der Welt der Videospiele

Author: Jonas Weiser

Publisher: Createspace Independent Publishing Platform

ISBN: 9781523407996

Category:

Page: 200

View: 3959

Videospiele stecken voller verr�ckter �berraschungen. Die besten haben es in dieses Buch geschafft: Wie kam es, dass Halo von Steve Jobs angek�ndigt wurde? Was hat Super Mario mit den Sieben Zwergen zu tun? Warum musste die komplette Erstauslieferungsmenge eines Strategiespiels verschrottet werden? Und wetten, dass das erfolgreichste Star Wars-Spiel eine echte �berraschung f�r dich ist? Alle Antworten auf diese Fragen und viele weitere skurrile Fakten rund um Videospiele erwarten dich. Ob zum Lachen, Staunen oder Haare raufen: Dieses Buch zeigt dir, dass Videospiele �ber die Controller hinaus von sich reden machen k�nnen. Inkl. Bonus-Kapitel mit den Lieblingsfakten der deutschen Gaming-Community!

Guinness World Records 2016

Author: Guinness World Records

Publisher: Guinness World Records

ISBN: 1910561037

Category: Reference

Page: 256

View: 3218

The world’s best-selling annual is back and bursting with thousands of amazing new records, never-before-seen images and mind-boggling trivia. And as always, we have a few more surprises in store for you… As well as all your favorite records for talented pets, superhuman achievements, big stuff and extreme vehicles, you’ll find show-stopping superlatives from brand-new categories. Topics making their GWR debut include waterfalls, twins, ballooning, apps, lightning, manga, archaeology, drones, and pirates – and that’s just for starters! So, get ready for your yearly dose of mind-blowing feats and wonders in Guinness World Records 2016 – the global authority on record-breaking.

Interactive Storytelling for Video Games

Proven Writing Techniques for Role Playing Games, Online Games, First Person Shooters, and more

Author: Josiah Lebowitz,Chris Klug

Publisher: Taylor & Francis

ISBN: 113612733X

Category: Art

Page: 336

View: 9562

What really makes a video game story interactive? What's the best way to create an interactive story? How much control should players be given? Do they really want that control in the first place? Do they even know what they want-or are their stated desires at odds with the unconscious preferences? All of these questions and more are examined in this definitive book on interactive storytelling for video games. You'll get detailed descriptions of all major types of interactive stories, case studies of popular games (including Bioshock, Fallout 3, Final Fantasy XIII, Heavy Rain, and Metal Gear Solid), and how players interact with them, and an in-depth analysis of the results of a national survey on player storytelling preferences in games. You'll get the expert advice you need to generate compelling and original game concepts and narratives.With Interactive Storytelling for Video Games, you'll:

Playing Along

Digital Games, YouTube, and Virtual Performance

Author: Kiri Miller

Publisher: Oxford University Press

ISBN: 0199929912

Category: Music

Page: 272

View: 9710

Why don't Guitar Hero players just pick up real guitars? What happens when millions of people play the role of a young black gang member in Grand Theft Auto: San Andreas? How are YouTube-based music lessons changing the nature of amateur musicianship? This book is about play, performance, and participatory culture in the digital age. Miller shows how video games and social media are bridging virtual and visceral experience, creating dispersed communities who forge meaningful connections by "playing along" with popular culture. Playing Along reveals how digital media are brought to bear in the transmission of embodied knowledge: how a Grand Theft Auto player uses a virtual radio to hear with her avatar's ears; how a Guitar Hero player channels the experience of a live rock performer; and how a beginning guitar student translates a two-dimensional, pre-recorded online music lesson into three-dimensional physical practice and an intimate relationship with a distant teacher. Through a series of engaging ethnographic case studies, Miller demonstrates that our everyday experiences with interactive digital media are gradually transforming our understanding of musicality, creativity, play, and participation.